<b>معرفی ساندبارهای جدید سامسونگ</b>

1397/10/19

معرفی ساندبارهای جدید سامسونگ
امروزه به دلیل عملکرد با کیفیت دستگاه‌های ساندبار، وجود آن‌ها در کنار هر تلویزیونی ضروری به نظر می‌رسد. اما یکی از مسائلی که خرید ساندبار را نیازمند دقت بالایی می‌کند، بالا رفتن قیمت ساندبارها و دیگر محصولات صوتی است.
به گزارش دنیای لوازم خانگی، اگر بدون داشتن اطلاعات کافی و تنها بر حسب توضیحاتی که فروشندگان به شما ارائه می‌کنند اقدام به خرید ساندبار کنید، ممکن است دستگاهی که خریده‌اید نتواند انتظارات شما را بر آورده کند و در این زمان است که تنها راه، تحمل یک دستگاه نه چندان دلچسب و البته گران قیمت است. در این گزارش سعی داریم شما را با مهم‌ترین ویژگی‌های آخرین مدل‌های ساندبار سامسونگ آشنا کنیم.

اولین قدم در انتخاب یک سیستم صوتی مناسب، آگاهی از انواع مدل‌های موجود در بازار است. پس در این مرحله باید تفاوت‌های ساندبار و سینمای خانگی را بدانید. بعد از آگاهی از تمام این تفاوت‌ها متوجه خواهید شد چرا خرید ساندبار امروزه فراگیر شده است؟

مواردی از قبیل تفاوت در میزان سیم‌کشی می‌تواند بر تصمیم گیری میان ساندبار و سینمای خانگی اثرگذار باشد، زیرا مهم‌ترین نقطه ضعف سینمای خانگی، همین زیاد بودن سیم‌کشی آنهاست.

اختلاف‌ها به همین جا ختم نمی‌شود. عملکرد صوتی این دو دستگاه هم متفاوتند. به عنوان مثال فقدان بالانس صدا در سینمای خانگی و عدم امکان پخش کامل صدای چند کاناله در ساندبار، عیوبی هستند که عملکرد صوتی آن ها را متمایز می‌کنند.

در نهایت باید با تفاوت در درگاه‌های ارتباطی موجود در ساندبار و سینمای خانگی آشنا شوید و بدانید کدام یک از پورت های Wi-Fi، بلوتوث، HDMI، USB و امکاناتی مانند بلوری، بیشتر مورد نیاز شما هستند.

سه مدل HW-J6090 ، HW-K590 و HW-K490 جدید ترین مدل های ساند بار سامسونگ می باشند که به دلیل ویژگی های خاص، طرفداران زیادی را به سمت خود جلب کرده‌اند.

ایجاد سیستم فراگیر صوتی بیسیم


ساندبار سامسونگ مدل HW-K490 به سیستم فراگیر صوتی بیسیم مجهز است که به شما این امکان را می‌دهید تا بدون نیاز به استفاده از سیم‌های مزاحم، سیستم فراگیر یا Surround را با استفاده از یک سیستم 4.1 کاناله گسترش دهید. گسترش صدای فراگیر به این صورت است که با افزایش فضای نشر صدا از بالا و طرفین، به واقعی‌تر شدن صدا کمک می‌کند.

سازگاری با تلویزیون‌های منحنی


ساندبار سامسونگ مدلHW-J6090 با داشتن سطحی فلزی، زیبا و منحنی شکل، سازگار با تلویزیون‌های منحنی طراحی شده است. این طراحی منحنی شکل به ایجاد صدای فراگیر با کیفیتی کمک می‌کند، تا در کنار طراحی زیبا، عملکرد قابل قبولی هم داشته باشد.

TV SoundConnec

این فناوری این امکان را فراهم می‌کند تا ساندبار سامسونگ مدل HW-K590 از طریق بلوتوث به تلویزیون و سایر دستگاه‌های تولیدکننده صدا متصل شود. این کار به سادگی و با انتخاب گزینه Source، در اپلیکشن Mutliroom و انتخاب TV SoundConnect امکان‌پذیر است. فقط توجه داشته باشید این امکان برای تلویزیون‌های سامسونگی که بعد از سال 2012 تولید شده‌اند امکان‌پذیر می باشد.

در این گزارش سعی شد کاربردی‌ترین امکانات ساندبارهای سامسونگ مورد اشاره قرار بگیرند. اما توجه داشته باشید که ساندبار ها دارای نقاط ضعفی هستند که با توجه به انتظارات خاص شما، ممکن است باعث کنار گذاشته شدن آن‌ها و انتخاب سیستم‌هایی مانند سینمای خانگی شوند. به طور خلاصه این نقاط ضعف شامل عدم توانایی در پخش صدای دالبی پر قدرت، توان کم در آمپلی فایر، نداشتنPlayer و در نهایت قیمت نسبتا بالای آن‌ها است

ایسنا